ik zoek...

ik zoek opvang dichtbij...

Kober scoort een 8 in klantonderzoek

Vrijdag 20 december

Kober kinderopvang heeft haar klanttevredenheid onderzocht en de uitkomst is positief. Onze ouders beoordelen Kober met maar liefst een 8!

NPS score van 26%

We zien ook een stijging in de NPS (Net Promoter Score). De score van 26% geeft aan dat onze klanten zo tevreden zijn dat zij ons zouden aanraden bij anderen. In 2018 was deze score 24%. We gebruiken de NPS om onze klantloyaliteit te evalueren en te verbeteren. 

Trots op onze collega’s

“We zijn supertrots op dit resultaat!”, zegt directeur/bestuurder Pauline Schellart. “We merken dat ouders onze toegevoegde waarde steeds meer ervaren en erkennen. We zien dat onze betrokkenheid en deskundigheid als positieve punten worden genoemd, evenals het proactief meedenken en het enthousiasme van onze medewerkers. Uiteraard zijn er ook groeimogelijkheden; de door de ouders benoemde verbeterpunten bespreken we uitvoerig en pakken we op.”

Nóg beter aansluiten op de klantbehoeftes

“Als partner in opvoeding en ontwikkeling bereiden we -samen met de ouders- kinderen voor op een leven in de maatschappij van morgen. In alles wat wij doen staat het welbevinden en de sociaal-emotionele ontwikkeling van kinderen centraal. Wij gebruiken de resultaten van het onderzoek dan ook voor verdere ontwikkelingen binnen Kober om zo nóg beter te kunnen aansluiten op de behoeftes van kinderen en ouders.” 

Het klanttevredenheidsonderzoek is in oktober 2019 uitgevoerd door onderzoeksbureau KlantOK.

ga terug
Om deze website goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies. Bekijk ons cookiebeleid. Instellingen Direct Accepteren